Продавець Гренада Стоун розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
62 відгуків
Черкаси, просп. Хіміків, 74. Час роботи: Пн-Пт, 10:00-18:00. Обідня перерва: 13:00-14:00, Черкаси, Україна
+380 (50) 447-03-77
+380 (67) 474-75-67
Гренада Стоун

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром
  • ДеліверіВідправка замовлень даними перевізником здійснюється щовівторка та щочетверга.
  • Нова ПоштаВідправка замовлень даними перевізником здійснюється щовівторка та щочетверга.

Способи оплати

  • Післяплата
  • 4246001000464085
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами

 

Відправка замовлень "Новою Поштою" та "Делівері" проводиться кожного вівторка та четверга.

Доставка в УСІ регіони України! За винятком зони проведення АТО.

Будь ласка, перед замовленням уважно прочитайте умови доставки і оплати.

Мінімальне замовлення.

Шановні покупці, зверніть увагу, що мінімальний замовлення у нас становить:

  • 20 кв. м для бетонної (цементної плитки;
  • 25 кв. м для гіпсової плитки;
  • 25 упаковок для кутових елементів. Правило мінімального замовлення не буде поширюватися, якщо ви замовляєте кутові елементи як доповнення до основної плитці.

Доставка.

Шановні замовники, ми ретельно стежимо за чіткістю та своєчасністю роботи нашої логістики. Тому, будь ласка, зверніть увагу, що на даний момент наша компанія відправляє товари тільки такими службами перевізників Нова Пошта та Делівері.

1. Доставка відбувається за рахунок замовника. Доставка здійснюється на склад перевізника або кур'єром перевізника (адресна доставка). Якщо Вам не підходять перевізники або види доставки, зв'яжіться з нами за телефоном (050) 447-0-377 або (067) 47-47-567, щоб уточнити можливість відправки Вашого замовлення іншим способом. (Дана опція можлива тільки для оптових замовників).

2. Доставка відправляється в стандартній упаковці. Щоб уникнути непорозумінь, при отриманні вантажу на складі або у кур'єра перевізника, перевірте цілісність упаковки. Якщо вона порушена, відразу ж оформляйте претензію на повернення страховки за пошкоджений вантаж, так як всі товари страхуються на повну вартість. Ми не несемо відповідальність за якість перевезення. Перевіряйте вантаж в обов'язковому порядку!

3. Якщо Ви бажаєте додатково захистити свій вантаж від можливих пошкоджень під час транспортування, Ви можете замовити жорстку опалубку та риштування. Вкажіть це в коментарях до замовлення. Однак зверніть увагу, що дана послуга з боку перевізників є платною і додається до вартості вашої доставки, при цьому строк доставки вантажу також збільшується. Актуальну вартість і терміни доставки по даній послузі уточнюйте на сайті обраного перевізника.

4. Ми не несемо відповідальності за невчасно оформлені страхові претензії за пошкодження вантажу з вини перевізників!

...

Оплата і послідовність прийому замовлення.

1. Якщо Ваше замовлення є в наявності в повному обсязі на нашому складі, то після прийому замовлення менеджером на Ваш контактний номер телефону відправляється смс з реквізитами для оплати. Дане смс є підтвердженням того, що ваше замовлення прийняте в повному обсязі і відправлений в обробку.

2. Якщо Ваш замовлення відсутній на складі або нам потрібно щось уточнити, тільки в такому випадку наш менеджер передзвонить Вам.

3. Якщо Ви хочете щось уточнити щодо товару, оплати чи доставки - зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними в шапці сайту.

4. Після оплати рахунку, будь ласка, надішліть нам смс про оплату на той номер, з якого прийшов рахунок. Вкажіть суму та час оплати. Це значно прискорить і спростить обробку та відправку Вашого замовлення.

Зверніть увагу, щоб оплачувана Вами сума точно відповідала виставленому рахунку, т. к. в терміналі або в касі банку може бути додаткова комісія за обслуговування.

5. Замовлення вважається прийнятим "день у день" при підтвердженні менеджером наявності на складі (смс з рахунком на оплату), а також Вашої оплати до 12.00 поточного дня.

6. Якщо Ви обираєте доставку на склад перевізника, то вкажіть номер складу у відповідній графі чи в коментарях. Якщо Ви хочете замовити адресну доставку кур'єром службою перевізника, вкажіть адресу доставки вантажу у відповідній графі.

7. Варіант оплати післяплатою (при отриманні замовлення) можливе виключно для наших постійних клієнтів, які зробили більше 3-х замовлень. В такому випадку вантаж відправляється з мінімальною передоплатою у розмірі вартості доставки перевізника в обидві сторони (у разі, якщо клієнт з якої-небудь причини не забере вантаж, і він буде повернуто на наш склад).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner